Gisele Bundchen / Foto: captura YouTube.com
Reclama il prezinta pe cel mai bine platit model al lumii dandu-i sotului ei diverse vesti proaste, cum ar fi ca mama ei se muta cu ei sau ca i-a golit cardul de credit. Marturisirile sunt facute in doua feluri: imbracata - si catalogate ca fiind gresite - si imbracata doar in lenjerie intima - modul corect de a scapa dintr-o problema, conform campaniei.
"Esti brazilianca, foloseste-ti farmecul" este sloganul campaniei.
.
Ministerul care vegheaza asupra conditiei si drepturilor femeii a solicitat autoritatilor braziliene responsabile pentru controlul audio-vizualului sa interzica reclama la lenjerie pe motiv ca ar "consolida stereotipurile eronate ca femeile sunt obiecte sexuale", relateaza cotidianul The Telegraph.
Mai mult, ministerul considera ca intreaga campanie care sugereaza ca senzualitatea poate topi orice barbat "ignora progresele facute in incercarea de a pune capat practicilor sexiste. Acesta reprezinta, de asemenea, discriminare impotriva femeilor", a mai adaugat ministerul intr-o declaratie.
Compania de lenjerie intima a explicat printr-un comunicat ca "exemplele nu au avut niciodata intentia sa para sexiste, ci mai degraba momente din viata de zi cu zi a unui cuplu". In plus, au folosit imaginea unei femei de succes pe plan international tocmai pentru a evita orice asociere cu imaginea de "supunere sau dependenta financiara a femeilor".
Anul trecut, ministerul brazilian pentru femei a reusit sa interzica o reclama la bere care o infatisa pe mostenitoarea Paris Hilton plimband pe corp o cutie de bere, spre incantarea celor care o vedeau pe fereastra.
.