Colectia primavara/vara M&S. Foto: dailymail.co.uk
Un grup de sapte doamne ale vietii artistice si sociale din Marea Britanie se afla in prim planul acestei campanii. Le avem pe Lulu Kennedy (antreprenor in lumea modei), chef Rachel Khoo, fotomodelul Alek Wek (care este si ambasador al bunavointei pentru ONU) si cantareata Rita Ora.
Putin mai la dreapta se afla cantareata Annie Lennox (celebra ca membra a trupei Eurythmics dar si pentru activitatea pe cont propriu), actrita Emma Thompson si baronesa Lawrence de Clarendon, activista pentru drepturile omului.
Prima fotografie facuta publica pentru campania acestui sezon dezvaluie sedinta care este plasata in studio iar vedetele sunt imbracate aproape exclusiv in alb si bleumarin. Alte cateva imagini, cu tinute ceva mai diversificate, au fost facute in locuri pitoresti si cu insemnatate aparte pentru britanici, precum Camber Sands si Cotswolds.
In primul val al campaniei, pentru colectia toamna 2013/iarna 2014, se regaseau 12 celebritati, de la distinsa dame Helen Mirren si cantareata in voga Ellie Goulding la controversata artista Tracey Emin.
Pentru ambele stadii ale campaniei (campanie ce s-ar putea intinde pe alte cateva sezoane) a fost angajata celebra fotografa Annie Leibovitz, conform editiei online a Daily Mail.
Prin noul concept de promovare, Marks & Spencer, cu o experienta de 130 de ani in spate, incearca sa revina in atentia publicului dupa intrarea intr-un usor declin.
M&S a ocupat vreme indelungata prima pozitie ca retailer britanic de imbracaminte, insa Next si John Lewis au sanse mari sa il detroneze, cu profiturile obtinute pe anul trecut. Marks & Spencer urmeaza sa isi faca public bilantul in decursul lunii mai, relateaza The Telegraph, moment in care se va afla concret pozitia jucatorilor in piata.