Acasa | Insider | Blogurile lovesc din nou: O companie alimentara va scoate de pe piata o reclama acuzata ca incurajeaza anorexia
Raspunsul la campania publicitara a companiei / Foto: Captura YouTube.com
Sub titulatura de cetateni responsabili, cateva bloguri de moda si frumusete recunoscute pentru atitudinile lor activiste, au atacat campania Pretzel Crisps imediat dupa lansare. Blogul EV Grieve a argumentat ca reclama "ne face sa ne simtim prost cu felul in care aratam".
Lemondrop a raspuns companiei responsabile: "noi sustinem ca poti fi prea slab, Snack Factory Pretzel Crisps. Si va multumim ca ati facut tot internetul sa discute despre problemele de alimentatie". La acestea se adauga realizatorii blogului Jezebel care au incadrat problema in stilul caracteristic: "Covrigei ce se adreseaza, cu gust, segmentului demografic compus din cei cu probleme de alimentatie."
NYC The Blog a facut un pas mai departe iesind pe strazi si completand una dintre reclame cu informatii referitoare la anorexie si flurturasi si cu articole de ziar ce anunta moartea unor tineri din cauza problemelor de alimentatie.
Drept raspuns, compania a dat o declaratie oficiala prin care a promis sa isi ajusteze campania, indepartand afisele problema.
Cazul aminteste de cel al companiei M.A.C ce s-a vazut nevoita sa schimbe numele unei linii cosmetice realizate in colaborare cu Rodarte si inspirata de victimele din Juarez in urma atacurilor din blogosfera. In urma incidentului compania a promis sa doneze o parte din profit ONG-urilor din Juarez.