Acasa | Smart Story | Ilinca Goia a discutat online despre teatru, sentimente, jocul dintre un barbat si o femeie din Tectonica Sentimentelor

Ilinca Goia a discutat online despre teatru, sentimente, jocul dintre un barbat si o femeie din Tectonica Sentimentelor

 SHARE  

Adaugat in 12 ianuarie 2010

Este de peste 20 de ani in teatru si-l priveste ca pe o munca de cercetare, in care actorul are nevoie de rabdare. Una dintre cele mai importante experiente profesionale o reprezinta „Trilogia antica” si lucrul cu Andrei Serban, care a fost o scoala in sine. Actrita Ilinca Goia a discutat online cu cititorii HotNews.ro despre teatru, sentimente, jocul dintre o femeie si un barbat ilustrat in piesa Tectonica Sentimentelor care se joaca luna aceasta la Teatrul National.

Ilinca Goia este absolventa a Academiei Americane de Music-Hall si Arta Dramatica din New York si a Universitatii Nationale de Arta Teatrala si Cinematografica I.L. Caragiale, Bucuresti, promotia 1992, clasa profesor Florin Zamfirescu si Doru Ana.

Audrey Hepburn, Nikita Mihalkov, Nikos Kazantzakis, Elena Solovei, Vivien Leigh, Merryl Streep si Valeria Seciu sunt  icoane cinematografice pe care le respecta si admira. "Acum nu-i numesc idoli, ci criterii artistice, ma raportez la ei comparindu-i cu cei pe care ii admir astazi," declara actrita intr-un interviu acordat anul trecut.

Este actrita principala luna aceasta in piesa lui Eric Emmanuel Schmitt  "Tectonica sentimentelor".

Tectonica sentimentelor ne dezvaluie un joc al orgoliilor in care un barbat devine miza pentru care patru femei au hotarat sa lupte: speranta, dragostea pura, sansa pe care niciodata nu au avut-o, dovada ca isi pot depasi conditia. Povestea patrunde in viata intima a Parisului zilelor noastre, cel sofisticat, al bauturilor fine si al hainelor scumpe, dar si cel al strazii, al luptei dure pentru supravietuire. Celebrul dramaturg si scriitor francez imagineaza doua personaje provenind chiar din Romania, tara atator prejudecati, unde promisiunea e intotdeauna in alta parte.

Roluri la Teatrul National din Bucuresti

  • Diane - „Tectonica sentimentelor" de Eric Emmanuel Schmitt, regia Nicolae Scarlat, 2009
  • Rationamentul nedrept - „Comedia norilor" dupa Aristofan, regia Dan Tudor, 2009
  • Cocoana Smaranda - „Molto, gran' impressione" de Romulus Vulpescu, regia Dan Tudor, 2009
  • Maria Sinesti - „Jocul ielelor" de Camil Petrescu, regia Claudiu Goga, 2007
  • Velma Kelly - „Chicago" de Maurine Dallas Watkins, regia Ricard Reguant, 2005
  • Heavenly - „Dulcea pasare a tineretii" de Tennessee Williams, regia Tudor Marascu, 2005
  • Magda Minu - „Ultima ora" de Mihail Sebastian, regia Anca Ovanez Dorosenco, 2003
  • Alexandrina - „Crima pentru pamant" dupa Dinu Sararu, scenariul si regia Grigore Gonta, 2002
  • Masa - „Trei surori" de A.P. Cehov, regia Iuri Krasovski, 2002
  • Curtezana - „Legenda ultimului imparat" de Valentin Nicolau, regia Alice Barb, 2002
  • Aglaita - „Mofturi la Union" dupa I.L. Caragiale, regia Gelu Colceag, 2001
  • Aldonza - „Omul din La Mancha" de Dale Wesserman, regia Ion Cojar, 2000
  • Cor Feminin - „Trilogia antica" dupa Eschil, Sofocle si Euripide, regia Andrei Serban, 1990
  • Liza - „Vassa Jeleznova" de Maxim Gorki, regia Ion Cojar, 1989

Roluri pe scenele lumii

San Diego Repertory Theatre

Leah - „The Dybbuk" de Solomon Anski, regiaTodd Salovey, 1993

New York - activitate scenica la A.M.D.A.

  • Beverly - „Cutia cu umbre" de Michael Cristofer, regia Tim Riley, 1993
  • Ioana D`Arc - „Bunul rege Charles" de L. Grosman si H. Hackady, regia Brian Aschineger
  • Desiree - „Mica Serenada" de Stephen Sondheim, regia Elaine Petricoff
  • Abigail - „Vrajitoarele din Salem" de Arthur Miller, regia Tim Riley
  • Maria Magdalena - „Jesus Christ Superstar" de Andrew L. Weber, regia Elaine Petricoff, 1994
  • Marion - „Ziua Tatalui" de Oliver Hailey, regia Judy Lee Vivier
  • Macavity I - „Cats" de Andrew L. Weber, regia Elaine Petricoff
  • Reno - „Anything Goes" de Cole Porter, regia Brian Aschinger, 1996
  • Hangita - „Zorba" de John Kander si Fred Ebb, regia Elaine Petricoff

LD Globe Theatre, San Diego

Anna - „Scripcarul pe acoperis" de John Kander si Fred Ebb, regia Noel Craig, 1992

Autor Magda Barascu

  • Întrebarea nr. 1 castleless: Poate fi orgoliu dorinta asta de a fi iubit? Nu totdeauna, ci in unele cazuri. Poate veni ea din orgoliu? Sau din senzatie de insecuritate? Sau din nevoia de control? La fel cum de regula (sper) dorinta de a fi iubit vine din partea frumoasa a vietii...

    • Ilinca Goia: Poate fi nesiguranta, orgoliu, adictie si ca orice adictie e inteleasa nesanatos si traita anapoda. Dorinta de a iubi ar trebui sa-l calauzeasca pe om de a se regasi pe sine mai bun prin iubire.

  • Întrebarea nr. 2 Constantin: Consider ca sentimentele negative sunt mai puternice decat cele pozitive. Cu alte cuvinte, intalnim mai des situatii cand ura ia locul dragostei, decat viceversa.
    Totusi, prin ce modalitate dragostea poate lua locul urii, bineinteles raportand aceasta schimbare la aceleasi doua persoane?

    • Ilinca Goia: Prin intelegerea a ceea ce am spus mai inainte. Cred ca numai in prezenta libertatii adevarat consimtite, a iertarii, a respectului si a voluptatii de a descoperi ce e mai bun in tine poti afla aceasta fata a monedei.

  • Întrebarea nr. 3 bogdan: De ce iubiti teatrul? Stiu ca ati facut si film, dar preferati interactiunea directa cu spectatorii.
    Cat ia pregatirea unei piese de teatru si ce presupune munca la o piesa in care sunteti actrita principala?

    • Ilinca Goia: Pentru ca teatrul pentru mine este o meserei de cercetare, e un tip de laborator, un tip de arheologie a sufletului uman care se face in comuniune cu partenerul dar mai ales cu spectatorul. Reactiile, modul de a primi, de a se impartasi din arta noastra, tot acest angrenaj de respiratie comuna intre public si actor, face din efemera noastra existenta pe scena noima pentru care m-am apucat de aceasta meserie.

      Munca filmata e alta meserie.

      Depinde de autor, de regizor, de rol, de parteneri. Dar in primul rand de raspunderea pe care eu mi-o asum si care este uneori putin prea mare. Tind sa depasesc granitele din acest punct de vedere, si sa-mi asum respunsabilitati care nu sunt ale actorului. Cel mai mult a durat la spectacolul Chicago, dar asta pentru ca a fost intrerupt in mai multe etape, dar mi-a si dat satisfactii pe masura.

  • Întrebarea nr. 4 andreea toma: La o privire critica, cum vedeti teatrul national din Bucuresti comparativ cu scenele teatrelor internationale pe care ati jucat?

    Ce sanse in teatru are un tanar absolvent sau debutant?

    • Ilinca Goia: Apropo de TNB nu am de ce sa am o privire critica, m-am simtit aici primita de la debutul din 89 pana acum in 2010, primita si privita cu grija, cu lucida asteptare, cu multa caldura din partea maestrilor mai in varsta sau mai tineri. Este dulcele stil clasic al teatrului national din Bucuresti, este o lege nescrisa care se transmite insa de la o generatie la alta si nu ma satur sa o raspandesc si sa o fac cunoscuta: in National este o trupa minunata de oameni generosi, talentati care se completeaza unii pe altii si se stiu respecta. Cine huleste Nationalul ori isi doreste sa ajunga aici, ori n-a fost la inaltimea lui.

      Intrebati-i pe Valentina Zaharia, Razvan Hancu, Victoria Dicu, Mihai Calota, Florin Lazarescu, pe Axel Moustache, Irina Cojea, si atatia altii dintre cei mai tineri angajati sau colaboratori ai teatrului nostru. Eu vad la ei o determinare, o capacitate de abandon si o putere de a strabate peste ani care nu le poate veni decat din pasiune si din temeinica, rafinata scoala.

  • Întrebarea nr. 5 Dan: Care este rolul cel mai dificil pe care l-ati abordat pana acum si de ce vi s-a parut dificil? De ce ati renuntat la visul American in 1996 in conditiile in care orice actor isi doreste sa ajunga acolo?

    • Ilinca Goia: Rolul cel mai dificil e cel mai nou, este cel cu care am avut premiera in noiembrie 2009, Diane din Tectonica Sentimentelor de Eric Emanuel Schmidt, regia Nicolae Scarlat. E un text si un spectacolo si niste tipologii de personaje la limita inefabilului as zice. Fiecare seara e altfel, pentru fiecare reprezentatie imi propun alte descoperiri si ma surprind pe mine insami cu alte cercetari ale rolului, iar publicul, care la sala Atelier se afla riscant de aproape de actori, imi valideaza, descurajeaza sau incurajeaza aceste descoperiri. Nimic nu e sigur, sunt nisipuri miscatoare asa cum spune si titlul.

      Pentru ca m-am indragostit de un barbat roman, si am vrut sa fac un copil cu el aici. Iar visul american l-am trait inainte de a-l abandona. L-am trait chiar pana la capat. L-am putut dupa aceea recompune, redefini, cizela aici, pe pamanturile noastre.

  • Întrebarea nr. 6 Andrei Botez: Am reusit sa gasesc cateva din filmele/piesele in care ai jucat si aici in America de Nord. Majoritatea mi-au facut o adevarata placere sa le vizionez. Spun majoritatea, pentru ca am dat si de filmele ca Vampire Journals sau Lurking Fear pe care nu am putut sa le vizionez pana la capat.

    Au fost aceste productii, concesii care au trebuit facute dintr-un motiv sau altul?

    Oricum, mult succes si toate cele bune celor dragi de acasa!

    Cu drag
    Andrei si fetele

    • Ilinca Goia: Buna Andrei!
      Ce placere imi face ca esti acolo si ca te aud/vad :)
      Trebuie sa vii in Romania in timpul stagiunii ca sa ma vezi pe scena, nu numai in vacanta de vara. Cat despre experientele mele cu filmele fantastice sa le numesc asa generic, (filme pentru copii, filme de fictiune, filme cu vampiri, filme despre spirite malefice) ele au fost o colaborare fructuoasa si incantatoare cu Castel Film, le-am privit cu mult umor, si chiar m-a distrat faptul ca regizorii americani m-au distribuit rapid mereu in "fantoma". E un expresionism care se inrudeste cu creatii si creatori ce au facut istorie si la care mi-a placut sa ma raportez jucandu-le. Am castigat experienta si din ele. Si voua numai bine.

  • Întrebarea nr. 7 Maria: Arta tine mereu de foame? ce ati alege intre a aparea intr-un spectacol de o calitate indoielnica (ca sa nu zic mai mult) si de a nu avea ce manca dar sa ramaneti cu mandria intacta?cat de des trebuie sa faca compromisuri un actor pentru a supravietui?
    Ce parere aveti despre rolurile din telenovele?
    Credeti ca generatia tanara de actori se poate compara cu greii Mircea Albulescu,Marin Moraru,Radu Beligan,Gheorghe Dinica,Victor Rebengiuc,Olga Tudorache, etc...Defapt,mai avem ce compara?
    Multumesc

    • Ilinca Goia: Draga Maria,
      pentru mine a aparea intr-un spectacol de o calitate indoielnica nu inseamna ca as ramane cu mandria intacta. Am crescut cu criterii teatrale intr-adevar "grele". Marii actori pe care i-ai enumerat si la care as putea si eu adauga o lista tripla aveau lespedea demnitatii sub picioare pentru ca rolurile din teatru ii faceau vedete si traiau frumos si bine din aceasta munca. Astazi actorul a devenit o creatiune "multilateral dezvoltata", el trebuie sa fie apt de a face orice, de la telenovele la reclame, la circ, la recitari de poezii, la teatru radiofonic, la maestru de ceremonii, la prezentator tv...la creator de ROLURI. Nu imi inspira incredere aceasta asa-zisa specializarea prea larga, risca sa faca prea multe si prea putin bine.

  • Întrebarea nr. 8 George: Va fii posibil candva si la Brasov un "cutremur"- eveniment cu aparitia Dumneavoastra ? Nici Virgil Hancu nu m-a putut lamuri...Daca minunea s-ar putea intampla,imi voi dezvalui latura mea egoista:imi voi anunta prietenii ,colegii(ca A VENIT TEATRUL NATIONAL BUCURESTI) ,DOAR cand ma voi afla in posesia biletelor !...

    • Ilinca Goia: Celor care ne asteapta la Brasov
      E un raspuns care nu tine de competenta mea, trebuie o invitatie oficiala intre teatrul dramatic Radu Stanca si TNB. Eu ador ideea de turnee, am avut o perioada intre 2003-2004 de turneu in toate orasele Romaniei si a fost o perioada minunata. Impartasesc dorinta dvs de a va vedea.

  • Întrebarea nr. 9 Vlad T.: Ce va place la un barbat pe scena? Dar în viata reala?
    În ce masura jocul unui rol va afecteaza viata cotidiana?
    Prin ce se deosebesc actorii români de cei straini?

    • Ilinca Goia: As spune intr-un cuvant forta: forta gandului, forta ascultarii, a stapanirii, a dominarii, a asteptarii, forta de a binecuvanta, de a ceda, de a primi, de a crea temeiurile si spatiul pentru libertate.

      In viata reala nu astept si nu-mi doresc decat liniste si armonie nu numai de la un barbat, de la toate persoanele din jurul meu. Imi plac oamenii cu care nu trebuie s-o iei mereu de la capat, imi plac oamenii cu menorie si cu inteligenta afectiva sanatoasa, oamenii care stiu sa asculte si sa si taca.

      In nicio masura, decat in masura in care ma face mai recognoscibila pe strada, dar altfel nu.

      Prin nivelul de trai care ne face pe noi, romanii, aproape partasi la un martiraj liber consimtit. Am lucrat cu un regizor strain care, cand a vazut ca in timpul repetitiilor la Chicago reuseam sa fac si film, si televiziune si o sumedenie de alte roluri pe scena, s-a crucit si imi spunea ca intr-o tara civilizata, aceasta cantitate de munca duce la un nivel de trai ce circa 50.000 de euro pe luna.
      Actorul roman se poate spune atunci ca este de 100 de ori mai bun si mai rau platit decat cel strain.

  • Întrebarea nr. 10 anonim: Am fost cu cineva din Olanda care, desi nu a inteles limba a inteles spectacolul, datorita jocului exceptional al Dvs. si al colegilor.
    Doar scenografia a fost slaba in acest spectacol FORMIDABIL!

    • Ilinca Goia: Multumesc, dar nu va impartasesc parerea despre scenografie, mie imi place f mult simplitatea, versatilitatea si coloristica decorului din Tectonica, banuiesc ca despre aceasta piesa vorbiti, iar costumele le consider exceptionale.

  • Întrebarea nr. 11 andrei dan b: Simpatizati ideea de turnee nationale? Va intreb deoarece cred ca sunteti o actrita indragita de multa lume, si multi poate nu au ocazia de a viziona pisele de teatru din Bucuresti, in care jucati. Personal, va asteptam si la Brasov.

    Cum va impartiti timpul intre viata personala si actorie?
    Ce sacrificii presupune viata unui actor?
    Care sunt cele mai importante 3 lucruri din viata dvs?
    O carte preferata?

    Va multumesc si felicitari! Va doresc multa sanatate

    • Ilinca Goia: Cu dibacie.
      Niciun sacrificiu, e o munca atat de frumoasa incat nu pot decat sa-i multumesc lui Dumnezeu ca mi-a deschis poarta catre aceasta lume.
      Fiul meu, Nikita Andrei, sanatatea, credinta in Dumnezeu.
      O carte preferata: Un veac de singuratate-Garcia Marques.
      Multumesc la fel.

  • Întrebarea nr. 12 Silviu V.: De-a lungul intregii cariere, a existat un moment in care sa va simtiti asemenea Calauzii din filmul "Stalker" al lui Andrei Tarkovsky? Mai exact urmarind o dorinta pentru a nu va pierde credinta in oameni?

    Vorbind adesea cu o fosta profesoara a dumneavoastra, dnei. Bianca Stiubea ii placea sa faca aceasta analogie.

    Felicitari pentru tot frumosul la care ati luat parte. Mi-ar face o deosebita placere sa am ocazia de a va intalni intr-o zi.

    • Ilinca Goia: Calauza lui Tarkovsky era un personaj sfasiat pe dinauntru, el nu era un apostol, el nu avea siguranta ca este calauza. Eu cred ca m-am simtit mai aproape de personajul profesorului. Cred ca sunt ca tipologie un om mai lucid, mai putin dubitativ, poate pentru ca sunt femeie.
      Mi-ar placea sa iau legatura cu Bianca, am incercat dar nu mi-a raspuns. V-as ramane indatorata daca mi-ati facilita aceasta comunicare.
      Multumesc

  • Întrebarea nr. 13 daphina: De ce nu aveti un impresar american/englez? Va pun aceasta intrebare deoarece sunteti talentata de la .......mile distanta aveti si datele fizice necesare pentru a fi un star international.
    Este pacat sa irositi anii fara sa fiti vazuta in filme majore.
    Va urez mult succes si mai mult curaj pentru ca aveti cu ce sa va impuneti.
    Un fan adevarat

    • Ilinca Goia: Pentru ca nu m-a contactat nimeni sa-mi propuna.
      Multumesc, dar nu cred ca mi-am irosit nicio zi din viata si ca tot ce am facut am facut cu simtul raspunderii, chiar daca vi se pare ca n-am facut "filme majore".
      Multumesc

  • Întrebarea nr. 14 oana: dce v-a placut cel mai mult la personajul Diane, pe care il interpretati in Tentatia Sentimentelor?

    de ce lucruri tineti cont in momentul in care acceptati un rol?

    multumesc si toate cele bune

    • Ilinca Goia: Ambiguitatea, damnatiunea de a-si asuma o masca in asa-zisa siguranta a careia nu stie daca e la adapost, ca o va feri de suferinta, ca ii place sau ca macar i se potriveste. Imi place insa ca fiecarui personaj prin care trec sa-i las o urma a mea si numai a mea. In Diane am lasat o sansa de izbavire. Este semnul meu, nu al autorului, nu al regizorului, e un mesaj dulce si misterios pe care eu va invit sa-l descoperiti vazand piesa.
      De intuitia de la prima lectura care imi spune de cele mai multe ori adevarul despre acel spectacol.
      Tin cont de varsta, de valentele mele ca actrita, tin foarte mult cont de intalniri artistice fie ca se intampla cu partenerul, cu regizorul, cu autorul. Am observat insa ca intr-un fel foarte mirabil pentru mine, fiecare personaj pe care il ispravesc se continua intr-un fel in celalalt. Nu stiu cum se intampla asta, dar se intampla. Personajele se cheama unul pe altul. Probabil ca am si avut corectitudinea de a refuza ceea ce nu mi se poatrivea.

  • Întrebarea nr. 15 andrei martinovici: cat de mare este influenta trairilor din copilaria dvs in activitatea pe care o desfasurati?

    • Ilinca Goia: Nu stiu daca in activitatea de zi cu zi ma influenteaza, ci ma influenteaza ca fiinta copilaria mea. Atunci m-am format ca mod de a gandi si ca entitate sensibila, ca mod de a ma raporta la lume. Asa ca pot sa raspund: imensa. Mi-as dori sa fiu mereu acordata cu acea Ilinca armonioasa si pasnica si cuminte care eram.

  • Întrebarea nr. 16 alin: Ce rol au jucat femeile din familie in viata dumneavoastra? Stiu ca ati avut o matusa actrita pe scena Nationalului iesean.

    multumesc

    • Ilinca Goia: Fac parte dintr-o familie cu femei foarte puternice. Bunica, mama, matusile mele, verisoarele mele sunt femei cu forta creatoare, cu frica de Dumnezeu, cu stiinta educatiei. Suntem mandre unele de altele, iar faptul ca matusa mea, Cornelia Hancu, pe care mi-am ales-o ca mentor de la 5 ani, a fost actrita si pe care am admirat-o pentru gratia de a se purta prin lume, fireste ca mi-a influentat partial alegerea meseriei.

  • Întrebarea nr. 17 andrei db: ce v-a determinat sa va alegeti o cariera in actorie?
    ce e frumos in teatru pentru dvs.? dar in film?

    • Ilinca Goia: Cred ca deja am raspuns la aceasta intrebare spicuind din discutiile cu ceilalti cititori dar alegoric as numi actoria ca un fel de calatorie in timp, in alta psihologie, in spatiu, in vremuri, e ca talismanul de safir din povestile copilariei pe care daca-l aveai, puteai sa-ti alegi sa vezi orice epoca de la Egiptul Antic la epoca elisabetana, la istoria mai moderna, numai ca actoria are ceva in plus fata de talismanul de safir: iti da voie sa si traiesti vremurile acelea, sa le influentezi, sa le arati si altora.

      Faptul ca totul e in miscare, ca maine o alta zi. Faptul ca nimic nu e in miscare, ca totul ramane asa cum a fost filmat si peste zeci de ani.

  • Întrebarea nr. 18 andrei: cum suna viitorul pentru ilinca goia? ce planuri aveti?

    • Ilinca Goia: Cred ca suna bine. Am incredere ca orice-ar fi sa vina va fi spre binele meu pana la urma.

      Cel mai frumos plan pe care il am este sa dansez la nunta lui fi-miu si sa-i cresc copiii. Afara de asta nimic nu conteaza asa de mult.

  • Întrebarea nr. 19 daniel: Veti mai lucra vreodata cu Lucian Georgescu?

    • Ilinca Goia: Nu. Ma tem ca mi-am pierdut pt totdeauna increderea in acest individ

  • Întrebarea nr. 20 Arthur: Sunteti foarte frumoasa si delicata. Se stie ca viata de artist este tumultoasa si isi lasa amprenta mai devreme si mai pregnant decat asupra celor 'de rand'.
    Cum reusiti sa fiti asa?
    Exista un secret al frumusetii exterioare si exteriorizate?
    Va doresc multa sanatate si frumuseste perena!

    • Ilinca Goia: Multumesc, nu stiu cum reusesc. Cred ca sunt soi bun. Am grija de mine si totdeauna am crezut ca armonia exterioara vine tot dinauntru. Caut sa-mi fac ordine si sa-mi fac curat in suflet pentru ca sa am noima in actiuni si ca sa existe coerenta in fiinta mea exterioara.



Autor:
 


 SHARE :  Trimite pe mail
teatruTNBdramaturgIntalniri online CITESTE MAI MULTE DESPRE

6585 citiri

1 comentarii

Participa la discutie. Citeste comentariile cititorilor si exprima-ti si tu parerea!
Adauga comentariu
Nume
Email
Website
Subiect
Comentariu
2000 caractere ramase
 
  Trimite

Good to know

Plângi în fața copilului sau te ascunzi în baie? Să ascunzi emoțiile negative de copil sau să le exprimi? Studiile spun că există o cale de mijloc

Plângi în fața copilului sau te ascunzi în baie? Să ascunzi emoțiile negative de copil sau să le exprimi? Studiile spun că există o cale de mijloc

Mulți părinți nu vor să devina emoționali în fața copiilor. Este bine sa procedezi asa sau ar trebui sa ii spui copilului ca ti-e frica de paianjeni sau ca esti furios din cauza jobului? În timp ce tema este complexă, din studii reies câteva răspunsuri clare, conform theconversation .

Good to know

Prima femeie pilot din Forțele Aeriene Române instructor pe avion echipat cu motor cu reacție

Prima femeie pilot din Forțele Aeriene Române instructor pe avion echipat cu motor cu reacție

Căpitanul Andreea Oana Ardeleanu a executat astazi, de la ora 10.00, zborul de evaluare pentru obținerea calificării de instructor de zbor pe aeronava IAR 99 devenind, astfel, prima femeie pilot din Forțele Aeriene Române instructor pe avion echipat cu motor cu reacție.

Familie

„Tatăl meu a avut două familii. M-am născut când tatăl meu era încă în divorț de prima sa soție”

„Tatăl meu a avut două familii. M-am născut când tatăl meu era încă în divorț de prima sa soție”

În curând, se împlinesc 14 ani de când tatăl meu a murit. S-a întâmplat brusc și, oarecum, neașteptat. Nu mai era chiar tânăr și nici cu sănătatea nu stătea prea bine. Era însă, în ciuda problemelor de sănătate, într-o formă foarte bună. S-a dus așa cum și-a dorit: ”mâncat bine, dormit bine, dimineața sculat mort”.

Relatii

 Oamenii au parte de mai puțin sex decat crezi

Oamenii au parte de mai puțin sex decat crezi

Noi considerăm că tinerii au parte de mai mult sex decât au în realitate, iar bărbații au viziune distorsionata asupra vieții sexuale a femeilor tinere, conform unui nou studiu.

Familie

Generația lui ''am fost bătut când eram mic și uite că n-am nimic

Generația lui ''am fost bătut când eram mic și uite că n-am nimic

Au trecut câteva zile de când niște femei au plecat pe lumea cealaltă lăsându-și copiii pe mâna cine știe cui pe lumea asta. Am urmărit cât am putut cazul Nicoletei Botan. Am dat drumul chiar și la televizor, cu ocazia asta. M-am uitat la știri! M-am uitat câteva zile.

Good to know

Există femei care nu-și doresc copii. Și dacă nici nu-i fac, e foarte bine

Există femei care nu-și doresc copii. Și dacă nici nu-i fac, e foarte bine

Există femei care nu-și doresc copii, dar nu au curajul să admită și să spună. Prietena mea o recunoaște: nu-i plac copiii, nu o emoționează obrăjorii bucălați și nici nu simte că viața ei e incompletă fără o pereche de mânuțe încolăcite în jurul gâtului.

Relatii

Poti avea o viata sexuala si daca ai copii

Poti avea o viata sexuala si daca ai copii

Cand sunteti doar voi doi, sexul se poate întâmpla oricând, oriunde, dar pe masura ce familia începe să crească, momentele de intimitate pot deveni o amintire.