Acasa | | Strategie de marketing sau gafa? Designerul Kenneth Cole si-a cerut scuze dupa ce a scris ca egiptenii au iesit pe strazi din cauza noii lui...
Imagine din campania Kenneth Cole Reaction / Foto: captura YouTube.com
"Milioane de oameni fac galagie in Cairo. Potrivit zvonurilor, ei au auzit ca noua noastra colectie de primavara este acum disponibila online", a scris Cole pe contul sau de Twitter. Mesajul era semnat "KC", lucru ce sugeareaza ca fie a fost scris chiar de designer, fie a primit aprobarea sa personala.
Tweetul sau a provocat insa reactii critice din partea internautilor, care s-au grabit sa-l acuze pe designer ca este insensibil la evenimentele dramatice din Egipt.
Ulterior, Cole si-a retras mesajul de pe Twitter si a scris pe pagina sa de Facebook: "Imi cer scuze tuturor celor care au fost jugniti de mesajul meu insensibil legat de situatia din Egipt".
Citeste articolul integral pe HotNews.ro
Mesajul, desi controversat si urmat de scuze, pare sa fi fost unul profitabil pentru companie. La 4 ore dupa izbucnirea scandalului actiunile lui Cole crescusera cu 2,5% conform ABC News, in timp ce vanzarile au crescut cu 1,8% in aceeasi zi, relateaza CNN. La o cautare pe internet a reactiei lui Kenneth Cole (Kenneth Cole reaction), intamplator sau nu, rezultatele afisate sunt site-urile ce ofera spre vanzare produsele unuia dintre brandurile sale: Kenneth Cole Reaction.
Kenneth Cole Productions a luat nastere in 1982. Compania initiala a lui Cole ajunsese in stare de faliment dupa acesta cheltuise bugetul pe productia de incaltaminte in Europa fara a avea insa magazine in New York in care sa isi vanda marfa sau bani pentru a-si deschide propriul magazin, informeaza NY Mag. A incercat sa isi expuna colectia de incaltaminte la "Market Week", eveniment desfasurat la New York Hilton, dar, cum nu avea banii necesari pentru a inchiria un spatiu in cadrul expozitiei sau o camera de hotel, a gasit o solutie ingenioasa. Cu ajutorul unui prieten, a parcat un camion in apropierea hotelului, lucru posibil doar cu aprobare ce se dadea pentru masinile companiilor de utilitati si ale caselor de productie. Prin urmare a schimbat numele companiei falimentare de la Kenneth Cole Incorporated la Kenneth Cole Productions si a cerut permisiunea de a filma in zona productia "Nasterea unei companii de incaltaminte". Miscarea l-a ajutat sa vanda 40 000 de perechi de incaltaminte intr-o singura zi.