Scutece cu probleme / Foto: Agerpres
Produsul a fost lansat pe piata americana printr-o campanie puternica de promovare. La jumatatea lunii martie, Proctor & Gamble si-au lansat oficial produsul anuntat de ei a fi revolutionar. Compania a descris produsul ca fiind cea mai mare inovatie a lor in ultimii 25 de ani, scutecele fiind mai subtiri si mai ecologice. Totusi, pe pagina de Facebook dedicata protestului, parinti din intreaga tara se plang de efectele deloc benefice ale noii generatii de scutece. Iritatiile si basicile provocate micutilor sunt cele mai des intalnite probleme. Desi lansarea s-a facut in primavara, produsul a fost introdus pe piata inca de la finele anului trecut, in vechiul ambalaj.
Numarul nemultumitilor s-a pastrat in jur de 20 pana la lansarea oficiala, dupa care cifrele au crescut ametitor. Reprezentantii companiei afirma ca sunt alaturi de parintii si bebelusii care au suferit neplaceri, dar ca produsul este cel mai testat si cercetat de cand s-au inventat scutecele de unica folosinta, in anii '60. Acestia considera ca nu exista nicio dovada a faptului ca ar exista o legatura intre iritatii si noii Pampersi. Mai mult, ar putea fi o simpla coincidenta ca bebelusii au dezvoltat iritatii in acelasi timp, declara un purtator de cuvant.