Acasa | Cariera | Avem nevoie de Personal Branding? Inseamna doar profesie? Interviu cu Larisa Petrini și Simona Gherasim

Avem nevoie de Personal Branding? Inseamna doar profesie? Interviu cu Larisa Petrini și Simona Gherasim

 SHARE  

Adaugat in 17 octombrie 2014

Avem nevoie de Personal Branding? Inseamna doar profesie?  Interviu cu Larisa Petrini și Simona Gherasim

Larisa Petrini si Simona Gherasim

Trăim într-o lume în care constantele sunt competiția și schimbarea. Și, fie că o conștientizăm sau nu, alegem oamenii cu care lucrăm în funcție de reputația lor și claritatea cu care-și comunică avantajele unice. La rândul nostru, suntem aleși și propulsați în carieră pe aceleași principii.

Oamenii sunt dispuşi să plătească cu până la 70-100% mai mult pentru un Brand. Iar brandul Personal îţi dă posibilitatea să-ţi expui ceea ce ai valoros de oferit, să te diferenţiezi astfel încât tu să fii prima alegere.

Pentru că este un domeniu foarte important care începe să se impună și la noi, am stat de vorbă cu Larisa și Simona despre cum te poate ajuta un astfel de curs în viața profesională și cea personală.

Mai are nevoie o femeie de succes de Personal Branding? De ce?

Larisa& Simona: Noi credem că o femeie de succes are permanent nevoie de branding personal. Acest proces este ca o călătorie continuă. Brand-ul personal evoluează permanent aşa cum evoluăm şi noi. Esenţa brand-ului va rămâne mereu aceeaşi, însă obiectivele persoanei, mediul în care se manifestă acel brand se actualizează permanent. Prin urmare este necesară o actualizare permanentă în partea de armonizare şi difuzare a brandului personal.

Există prejudecata că Brandul Personal vine instinctiv, se dezvăluie de la sine. Şi că i-ar ajuta mai degrabă pe cei mai neîncrezători în forţele proprii, care nu ştiu să se comunice. Cum combateţi voi această prejudecată?

Larisa& Simona: Într-adevăr, există situaţii în care anumiţi profesionişti au reuşit să îşi cristalizeze singuri, instinctiv un brand personal. Acest proces în cele mai multe cazuri a fost unul cu încercări reuşite şi mai puţin reuşite. Noi acompaniăm cursanții să scurteze drumul către această dezvăluire. Cu siguranţă o pot face şi singuri, însă alături de noi o fac într-un timp mai scurt şi mult mai eficient.

Se vorbeşte în România despre Personal Branding? Cum e perceput acest domeniu al dezvoltării personale în viaţa profesională? Tinde el să devină un must-have pentru cei ce-şi doresc o carieră stabilă, de succes în contextul atât de competitiv?

Larisa& Simona: După părerea noastră, a început să se vorbească foarte mult despre branding-ul personal şi în România. Contextul actual extrem de competitiv, accesul facil la tehnologie şi viteza cu care ne schimbăm sau ajustăm drumul în carieră fac ca Personal Branding-ul să devină un must-have.

Atunci când vorbim de strategia de brand a unui business, spunem despre ea că e un proces continu, de lungă durată. Cum stau lucrurile în Personal Branding? Nu este şi aici vorba de un plan permanent de comunicare şi acţiuni?

Larisa& Simona: Cu siguranţă este vorba despre o actualizare permanentă manifestată mai ales în comunicare. La fel ca orice brand, şi brand-ul personal evoluează permanent, aşa cum evoluează şi persoana. Cum spuneam şi mai sus, deşi esenţa brand-ului va rămâne aceeaşi, obiectivele persoanei, mediul în care se manifestă acel brand se actualizează permanent. Prin urmare este necesară o actualizare permanentă în partea de armonizare şi difuzare a brandului personal.

În acest caz, cursul de Personal Branding reprezintă mai degrabă punctul de start în dezvoltarea unei cariere independente, puternice, influente?

Larisa& Simona: Noi am spune că acest curs reprezintă un salt la următorul nivel în carieră sau afacerea lor, oricare ar fi nivelul prezent. Acest curs îi ajută pe participanţi să preia controlul carierei lor şi să ştie ce au de făcut pentru a-şi realiza obiectivele.

Am mai identificat o prejudecată: Personal Branding-ul este un curs destinat doar top managerilor, jucătorilor de la vârful piramidei profesionale sau personalităţilor din industria de media şi divertisment. Care sunt argumentele că lucrurile nu stau deloc (doar) aşa?

Larisa& Simona: Cursul de personal branding este adresat tuturor profesioniştilor care doresc să atingă într-un timp mai scurt următorul nivel al succesului, respectându-şi autenticitatea. A şti ce ai unic de oferit este vital pentru orice persoană indiferent de nivelul la care se află în carieră sau afacere.

Aveţi de-a face cu caractere puternice: profesionişti din diverse domenii, femei care ştiu ce vor. Nu le vine uneori greu să se lase ghidate să se vadă şi altfel? Cum evoluează, pe parcurs,relaţia dintre ele şi voi?

Larisa& Simona: Nu, dimpotrivă. Toate clientele cu care am lucrat au fost foarte deschise şi s-au bucurat din plin de proces. Cu siguranţă un rol important în această deschidere l-a avut şi siguranţa că metodologia este una testată, procesul Reach fiind, la nivel mondial, cel mai cunoscut proces de branding personal. Lăsându-ne să pătrundem în spaţiul lor personal, clientele noastre ne devin companioni dragi.

Ne puteţi da câteva exemple de beneficii concrete din viaţa voastră profesională în urma Personal Branding-ului? Sau din viaţa profesională a celor cu care aţi lucrat?

Larisa& Simona: Beneficiile sunt numeroase, printre cele mai importante am enumera:

Valoare adăugată şi continuitate: studiile arată că oamenii sunt dispuşi să plătească cu până la 70-100% mai mult pentru un brand. În faţa competiţiei dure şi a felului în care evoluează tehnologia şi mediul digital, genericele de obicei pierd. Brandul personal ajută în a fi prima alegere. De exemplu, Loredana, care are un brand personal foarte puternic, va fi solicitată şi va percepe tarife mai mari decât alţi artişti care nu se bucură de un brand personal bine conturat.

Influenţă: un brand personal aduce prestigiu şi ajută major în a influenţa proiectele la care persoana participă sau cauzele în care este implicată. Prezența Nadiei Comăneci în proiectul 10 pentru România a determinat cu siguranță ca numărul fetiţelor care s-au înscris la preselecţie să fie unul foarte mare.

Independenţa şi controlul carierei: o persoană cu un brand puternic îşi poate alege uşor clienţii sau angajatorii. Brandul Personal îţi oferă portabilitate şi permite reputaţiei să călătorească cu tine.

Împlinire personală şi profesională.

Beneficiile Personal Branding-ului nu se opresc doar la carieră, nu-i aşa? E vorba şi de o conştientizare mai clară a priorităţilor în viaţă, pasiuni included?

Larisa& Simona: Da, cursul de branding personal are printre beneficii o creştere a conştientizării de sine: lucrul intens cu dorinţele, obiectivele, credinţele, valorile şi pasiunile persoanei o ajută să aibă o viziune îmbunătăţită asupra vieţii pe care o trăieşte, să ştie care sunt domeniile în care poate face diferenţa şi unde îşi doreşte să ajungă.

Sunt şi oameni care cred că haina succesului e ceva cu totul străin, că tu trebuie să teajustezi, de multe ori nefiresc acestei haine. Cum i-ar ajuta un astfel de curs să conştientizeze că fraza „stă în puterea ta să realizezi tot ce îţi doreşti” nu e un şablon? Că pot să-şi descopere şansele unice.

Larisa& Simona: Cu siguranţă cursul este pentru acei profesionişti care ştiu că pot avea succes însă nu ştiu cum pot ajunge acolo mai repede. Noi îi ajutăm să facă un mare pas înainte şi să îşi descopere un brand personal autentic şi câştigător pe care să îl folosească pentru a se bucura de succesul profesional pe care şi-l doresc.

Cursul de Personal Branding te va ajuta să descoperi, pe parcursul celor 5 ateliere intensive, care sunt atu-urile tale unice şi cum să le comunici eficient angajatorilor sau clienţilor. Astfel, devii un must-have şi îţi asiguri nu doar un loc de muncă, ci o carieră stabilă și independentă.

Vei fi ghidat în descoperirea brandului personal de Larisa Petrini, cu o experiență de peste 12 ani în domeniul comunicării, având expertiză în Personal Branding, Managementul Reputaţiei şi Comunicare de Criză, și de Simona Gherasim, certificată ca Personal Branding Strategist de către Reach, liderul mondial în domeniu. Împreună formează echipa Shero, un proiect care oferă prima formulă completă de branding personal, adresată femeilor din România.

.



Autor: Creative Learning
 


 SHARE :  Trimite pe mail
CITESTE MAI MULTE DESPRE

5541 citiri

1 comentarii

Participa la discutie. Citeste comentariile cititorilor si exprima-ti si tu parerea!
Adauga comentariu
Nume
Email
Website
Subiect
Comentariu
2000 caractere ramase
 
  Trimite

Calatorii

Ce fac bulgarii mai bine decât românii?

Ce fac bulgarii mai bine decât românii?

Turism. Asta fac mai bine decât noi. M-am întors după șase zile de Bulgaria, într-un sătuc de lângă graniță, pe care toată lumea-l știe, dar e mare secret să nu se strice cumva ca Vama Veche și 2 Mai, visele de aur ale vacanțelor românești de litoral.

Articolul tau

Hai Simona!!!

Hai Simona!!!

Da, știu că tocmai a pierdut un meci și înfrângerea a fost rușinoasă. Suntem cu toții dezamăgiți, dezumflați, reveniți cu picioarele pe pământ. Ne reamintim că e mică, n-are forță, nu știe să pună o scurtă sau un lob și mai ales că-i labilă psihic.

Good to know

 Mituri și fapte despre vaccinurile pentru copii

Mituri și fapte despre vaccinurile pentru copii

De-a lungul anilor, vaccinurile care ajută la protejarea copiilor împotriva bolilor infecțioase precum rujeola și oreionul au salvat sute de mii de vieți în S.U.A. și au împiedicat milioane de spitalizări, potrivit Centrului pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC), conform consumerreports.org .

Familie

”Ești prost! De ce ești prost?”

”Ești prost! De ce ești prost?”

Vă rog să-mi promiteți doar atât: că dacă vreodată, în orice fel de circumstanță, voi ajunge să-mi jignesc copilul, să mi-l iau în ”caterincă”, să-l ridiculizez, să-l reduc la zero și să-mi bat, efectiv, joc de el și de viața lui, să mă luați și să mă bateți cu pietre în piața publică. la Obor!

Good to know

Există femei care nu-și doresc copii. Și dacă nici nu-i fac, e foarte bine

Există femei care nu-și doresc copii. Și dacă nici nu-i fac, e foarte bine

Există femei care nu-și doresc copii, dar nu au curajul să admită și să spună. Prietena mea o recunoaște: nu-i plac copiii, nu o emoționează obrăjorii bucălați și nici nu simte că viața ei e incompletă fără o pereche de mânuțe încolăcite în jurul gâtului.

Relatii

Părinții fac sex foarte rar? O problemă care trebuie rezolvată

Părinții fac sex foarte rar? O problemă care trebuie rezolvată

„Într-o zi, la postul de radio la care am o emisiune a sunat Jake”, spune pe pshycholytoday.com Laurie J. Watson, specialist în probleme sexuale și lector la Universitatea Duke. „Bărbatul mi-a spus că în ultimul trimestru de sarcină al soției nu au avut relații sexuale. Apoi, după nașterea fetiței lor, s-a întâmplat de doar trei ori – pe fugă și de mântuială”. O altă ascultătoare s-a plâns în cadrul aceleași emisiuni că, după nașterea primului lor copil, soțul ei și-a pierdut interesul pentru sex. „Preferă să muncească peste program și jocul cu copiii a înlocuit joaca în pat. Ce pot face?”.

Familie

De ce creierul copilului tău este dependent de videoclipurile de pe YouTube

De ce creierul copilului tău este dependent de videoclipurile de pe YouTube

Videoclipurile pentru copii sunt printre cele mai vizionate conținuturi din istoria YouTube, astfel ca oamenii de știință, producătorii de filme video și comercianții se străduiesc să descopere ce îi face pe tinerii spectatori atât de obsedați de ele.

Articolul tau

Aventuri cu maşini şi bătăi în SUA

Aventuri cu maşini şi bătăi în SUA

Chiar dacă-mi făcusem ceva filme de groază în minte înainte a veni în Florida (rezultat, desigur, al filmelor şi documentarelor în care cineva te împuşcă în cap când mergi după pâine), am descoperit repede că mă simt mult mai în siguranţă decât mă aşteptam; ba chiar, în mod ciudat, chiar mai în siguranţă decât în Iaşi. Dar asta până nu demult, când cinci indivizi.... Dar mai bine să încep cu începutul.

Relatii

Poti avea o viata sexuala si daca ai copii

Poti avea o viata sexuala si daca ai copii

Cand sunteti doar voi doi, sexul se poate întâmpla oricând, oriunde, dar pe masura ce familia începe să crească, momentele de intimitate pot deveni o amintire.